Herfstvakantie | 22 oktober | t/m | 30 oktober 2022 |
Kerstvakantie | 24 december | t/m | 8 januari 2022 |
Carnaval/voorjaar | 18 februari | t/m | 26 februari 2023 |
Goede vrijdag | 7 april 2023 | ||
Tweede Paasdag | 10 april 2023 | ||
Koningsdag | 27 april 2023 | ||
Meivakantie | 22 april | t/m | 7 mei 2023 |
Hemelvaartsdag | 18 mei 2023 | ||
Tweede Pinksterdag | 29 mei 2023 | ||
Zomervakantie | 15 juli | t/m | 27 augustus 2023 |
So
Maandag | van 8:30 uur tot 14:15 uur |
Dinsdag | van 8:30 uur tot 14:15 uur |
Woensdag | van 8:30 uur tot 14:15 uur |
Donderdag | van 8:30 uur tot 14:15 uur |
Vrijdag | van 8:30 uur tot 12:45 uur |
Vso
Maandag | van 8:30 uur tot 14:25 uur |
Dinsdag | van 8:30 uur tot 14:25 uur |
Woensdag | van 8:30 uur tot 14:25 uur |
Donderdag | van 8:30 uur tot 14:25 uur |
Vrijdag | van 8:30 uur tot 14:25 uur |
De leerlingenraad van onze school bestaat uit vertegenwoordigers uit alle voortgezet onderwijs groepen. Deze leerlingen zijn door hun groep gekozen om deze groep te vertegenwoordigen. De leerlingenraad vergadert eens per zes weken met de regiodirecteur en/of locatieleider. Ze worden hierin bijgestaan en geadviseerd door onze leraren.
Meldingen en klachten naar:
Mariet Cremers (locatieleider) en Ilse Merkx (orthopedagoog):
m.cremers@puntspeciaal.nl
i.merkx@puntspeciaal.nl
Landelijke klachtencommissie:
Voor het afhandelen van klachten, beroepen en geschillen in het bijzonder onderwijs bestaat één loket: Geschillen Commissie Bijzonder Onderwijs (GCBO):
070 3861697
Meer informatie vindt u op de website: www.gcbo.nl
Deze klachtenregeling is alleen van toepassing als iemand met zijn klacht nergens anders terecht kan. Veruit de meeste klachten over de dagelijkse gang van zaken in de school zullen in onderling overleg tussen ouders, leerlingen, en medewerkers van school op een juiste wijze worden afgehandeld. Als dat echter door de aard van de klacht niet mogelijk is, of als de afhandeling niet naar tevredenheid heeft plaatsgevonden, kan men een beroep doen op deze klachtenregeling.
De medezeggenschapsraad (mr) bestaat uit ouders en medewerkers van de school. De mr is betrokken bij het schoolbeleid en praat mee over verschillende onderwerpen die spelen binnen de school. De mr heeft een adviserende rol en voor een aantal zaken moeten zij instemming verlenen.
Geïnteresseerd om lid te worden? Of heeft u een belangrijk onderwerp dat moet worden meegenomen? Stuur dan een mail ter attentie van de mr naar:
De afwezigheid van leerlingen wordt geregistreerd.
Ziek- en betermelden kan van maandag tot en met vrijdag telefonisch:
0485 511113 of via Social Schools.
Let op: bij een ziekmelding hoort ook altijd een betermelding!
Andere reden afwezigheid:
Indien uw zoon of dochter de lessen niet kan volgen bijvoorbeeld wegens ziekenhuisbezoek, dan verzoeken wij u dit schriftelijk te melden bij de locatieleider. Interne leerlingen regelen dit met hun persoonlijk begeleider.