Leerlingenraad

18-01-2024

Binnen onze school zijn er twee leerlingenraden, elk vertegenwoordigd voor de vso en so afdelingen. De leerlingenraad bestaat uit leerlingen die zijn gekozen door hun groep. Elke zes weken komt de leerlingenraad samen voor overleg met een van de locatieleiders. In de klas wordt de agenda besproken en de ideeën worden meegenomen naar de leerlingenraad. Ze worden hierin bijgestaan en geadviseerd door onze leraren.

So: we hebben een mooie groep leerlingen bij elkaar die vol goede ideeën zit. Diverse onderwerpen komen aanbod, bijvoorbeeld ideeën voor de feestdagen, pannenkoeken bakken met kerst en de eerste schooldag in het nieuwe jaar vieren met kinderchampagne. Daarnaast worden er ook wensen ingebracht voor bijvoorbeeld grotere fietsen voor op het speelplein of spelen met de kinderen uit het KEC.